Univé Het Groene Hart alleen digitaal en telefonisch bereikbaar vanwege het coronavirus
Alle winkels van Univé Het Groene Hart zijn vanaf maandag 16 maart tot nader bericht gesloten
Als verzekeraar volgen wij de maatregelen van het RIVM op. Risico’s voorkomen en beperken dat is waar wij voor staan. Om verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, besloten wij om alle winkels vanaf maandag 16 maart tot nader order te sluiten.
Omdat we als verzekeraar veiligheid en zekerheid belangrijk vinden, nemen we geen enkel risico dat de gezondheid van onze leden, partners en medewerkers in gevaar brengt. Naast het sluiten van onze winkels zijn al onze evenementen afgelast. Deze worden verplaatst naar een ander moment. Onze acties zijn uitgesteld. Daarnaast werken we zoveel mogelijk vanuit huis.
Hoe kunt u ons het beste bereiken?
Wij zijn telefonisch of per e-mail bereikbaar. Bel onze klantenservice via 015 274 2424 of e-mail naar hetgroenehart@unive.nl. Onze medewerkers helpen u graag. Via MijnUnivé en de Univé-app kunt u 24/7 uw verzekeringen en uw gegevens wijzigen of uw schade melden!
Heeft u vragen over het Coronavirus?
Op onze landelijke website vindt u alle actuele informatie over het coronavirus. Lees de veel gestelde vragen om op de hoogte te blijven.
Heeft u vragen over uw vakantie? Houd dan ook de website van het Ministerie van Buitenlandse Zaken in de gaten. Hierop vindt u de meest actuele informatie over het reisadvies in uw vakantieland.
Mijn Univé geeft u snel, simpel én veilig toegang tot uw particuliere verzekeringsgegevens. Ook kunt u makkelijk online uw schade melden of uw gegevens wijzigen. Inloggen doet u eenvoudig met uw emailadres en een zelfgekozen wachtwoord.
De voordelen van Mijn Univé
- 24 uur per dag toegang tot uw beveiligde, persoonlijke Mijn-omgeving
- Een helder en actueel overzicht van al uw verzekeringen
- Online uw polissen wijzigen, schade melden en declareren
- Inzicht in uw (zorg)kosten, schademeldingen en declaraties
- Uw persoonlijke gegevens beheren.
Via Mijn Univé heeft u veel mogelijkheden om uw verzekeringszaken zelf online te regelen.
Meld u aan voor Mijn Univé. Hier vult u eenmalig een aantal persoonlijke gegevens in. U ontvangt daarna een bevestigingsmail met daarin een activeringslink waarmee u uw account direct kunt activeren.
Advies over uw verzekeringen?
Vanzelfsprekend geven wij u nog steeds verzekeringsadvies. Dat doen wij op dit moment alleen telefonisch. We nemen tijdens dit gesprek samen uw verzekeringen door. Waar nodig passen deze aan, aan uw huidige (gezin)situatie.
Zo informeren wij u over:
- Uw huidige verzekeringen. Passen deze bij uw huidige (gezin)situatie?
- Uw premie. Betaalt u niet te veel?
- Uw (financiële) risico. Zijn er risico’s waar u wellicht niet bij stilstaat?